۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۲۶۷۷۳

گلستان| رسانه‌ها در تعمیق و توسعه تفکر و فرهنگ بسیجی نقش‌آفرین هستند

گلستان| رسانه‌ها در تعمیق و توسعه تفکر و فرهنگ بسیجی نقش‌آفرین هستند
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه‌ها در تعمیق و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه نقش موثری دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، داوود بهادری در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌های استان گلستان با تأکید بر ظرفیت‌های رسانه‌ها برای انعکاس اقدامات و برنامه‌های بسیج اظهارداشت: در رسانه‌ها ظرفیت‌هایی وجود دارد که باید آنها را به‌کار بگیریم تا برنامه‌های بسیج را دنبال و پیاده کنیم.

وی با بیان اینکه بسیجی یک فرهنگ و رسانه فرهنگ‌ساز است، گفت: روابط عمومی به عنوان حد واسط بین سازمان بسیج و سپاه با رسانه‌ها و افکار عمومی است و رسالت مهمی بر دوش داریم.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: باید به کمک رسانه‌ها خدمات، اقدامات، کارکردها و زیبایی‌های بسیج را منعکس و معرفی کنیم. رسانه‌ها در تعمیق و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه نقش موثری دارند.

وی خاطرنشان کرد: بسیج خاستگاه اندیشه اسلامی است؛ ما با مکاتب غربی کار نداریم، بسیج عصاره فضایل و زیبایی‌هایی است که در جامعه می‌بینیم.

بهادری ادامه داد: رسانه‌ها باید به ما کمک کنند تا اقدامات و کارهای بسیج به خوبی در جامعه نمایش داده شود در این مسیر باید موانع اطلاع‌رسانی را شناسایی و برای رفع آنها راهکارهایی بیندیشیم.

وی بسیج را میراث گرانبهای امام خمینی (ره) دانست و گفت: بسیج فرمول غلبه بر دشمن است و همین میراث امروز تبدیل به اسوه‌ای برای کشورهای مختلف برای غلبه بر دشمنان و مستکبران شده است.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بسیج سیاسی است اما سیاست‌زده نیست. بسیج هیچگاه گرفتار جریان‌ها و طیف‌های سیاسی مختلف نیست بلکه طیف ولایی در بسیج هستند.

وی تأکید کرد: بسیج متعلق به آحاد مردم است؛ بسیج گروهی از مردم است که برای مردم تلاش می‌کند چرا نباید این کارها در جامعه انعکاس داشته باشد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات